Επιστροφές Προϊόντων

Μπορείς εύκολα να επιστρέψεις ένα προϊόν που αγόρασες µέσω του Printflix.gr, είτε γιατί απλά άλλαξες γνώµη και δεν το θέλεις πια, είτε γιατί παρέλαβες προϊόν άλλο από αυτό που είχες παραγγείλει, είτε γιατί το προϊόν που παρέλαβες είναι ελαττωµατικό ή υπέστη ζηµιά κατά τη µεταφορά του (εξαιρούνατι προϊόντα εκτύπωσης). Όποιος και αν είναι ο λόγος επιστροφής, θα πρέπει να κάνεις αίτηµα επιστροφής, είτε µέσω του λογαριασµού σου στο Printflix.gr, είτε σε περίπτωση που δεν έχεις λογαριασµό, µέσα από το Printflix.gr ακολουθώντας το σχετικό link που θα βρεις στο email µε την αποδοχή της παραγγελίας σου και βάζοντας τον αριθµό της παραγγελίας σου.

∆ιάβασε προσεκτικά τις παρακάτω πληροφορίες και ακολούθησε τις οδηγίες που θα βρεις παρακάτω πριν την επιστροφή ενός προϊόντος.

 

Προϋποθέσεις Επιστροφής

Επιστροφές σε προϊόντα εκτύπωσης δεν γίνονται δεκτές.

Για προϊόντα που δεν εκτυπώνονται ισχύουν τα παρακάτω:

Να µην έχουν περάσει δέκα τέσσερις (14) ηµερολογιακές ηµέρες από την ηµέρα που παρέλαβες το προϊόν. ∆ιευκρινίζουµε, ότι το δικαίωµα σου για επιστροφή λόγω ελαττωµατικού προϊόντος παραµένει σε ισχύ έως και δυο (2) χρόνια από την αγορά του προϊόντος. Να έχεις στη διάθεσή σου το νόµιµο παραστατικό αγοράς. Το δικαίωµα υπαναχώρησης δεν µπορεί να ασκηθεί σε περίπτωση αγοράς προϊόντος µε τιµολόγιο. ∆ες περισσότερα στην ενότητα Εξαιρέσεις Επιστροφής.

 Λόγοι Επιστροφής

Παραλαβή λάθους προϊόντος

Εάν το προϊόν που παρέλαβες είναι λάθος, µπορείς να το επιστρέψεις εντός δέκα τεσσάρων (14) ηµερολογιακών ηµερών από την παραλαβή του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα είναι αχρησιµοποίητο, στην αρχική του κατάσταση και χωρίς σηµάδια φθοράς. Στην περίπτωση αυτή, κατά το αίτηµα επιστροφής θα πρέπει να επιλέξεις «Μου έστειλαν λάθος προϊόν». Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να περιγράψεις το πρόβληµα και να επισυνάψεις σχετικό φωτογραφικό υλικό που αποδεικνύει την αποστολή λάθος προϊόντος από το συνεργαζόµενο κατάστηµα.

Ελαττωµατικό προϊόν

Εάν το προϊόν που παρέλαβες είναι ελαττωµατικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, µπορείς να το επιστρέψεις και να ζητήσεις επιστροφή χρηµάτων. 

Το Printflix.gr αναλαµβάνει να παραλάβει και να διεκπεραιώσει τυχόν αίτηµα επιστροφής σου που αφορά σε ελαττωµατικότητα εφόσον κάνεις αίτηµα επιστροφής εντός δέκα τεσσάρων (14) ηµερολογιακών ηµερών από την παραλαβή των προϊόντων σου. 

Λοιπές κατηγορίες που εντάσσονται στα ελαττωµατικά προϊόντα

Στην ίδια κατηγορία (ελαττωµατικό προϊόν) εντάσσονται και περιπτώσεις προϊόντων που υπέστησαν ζηµιά κατά την µεταφορά ή προϊόντων. Και στην περίπτωση αυτή, φρόντισε να κρατήσεις τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία διαθέσιµα (π.χ. φωτογραφία προϊόντος) εφόσον σου ζητηθούν. 

Αλλαγή γνώµης (Υπαναχώρηση)

Ως καταναλωτής (και όχι ως πελάτης που αγόρασες το προϊόν µε τιµολόγιο), έχεις το δικαίωµα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από την αγορά σου µέσω του Printflix.gr, εντός 14 ηµερολογιακών ηµερών από την παραλαβή του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα είναι αχρησιµοποίητο, στην αρχική του κατάσταση και χωρίς σηµάδια φθοράς. Σε περίπτωση υπαναχώρησης, κατά το αίτηµα επιστροφής θα πρέπει να επιλέξεις «Άλλαξα γνώµη». Το προϊόν θα πρέπει επιπλέον να επιστρέφεται µε όλα τα παραρτήµατα και έντυπα που τυχόν το συνοδεύουν, στην αρχική του κατάσταση και να συσκευάζεται είτε στην αρχική του συσκευασία, είτε µε παρόµοιο τρόπο. ∆εν δικαιούστε πλήρη επιστροφή πληρωµής εάν τα επιστρεφόµενα αγαθά έχουν µειωθεί ή αλλάξει µε οποιονδήποτε τρόπο. ∆ες περισσότερα στην ενότητα «Εξαιρέσεις Επιστροφής».

Εξαιρέσεις Επιστροφής

Ρητώς ότι εξαιρούνται του δικαιώµατος υπαναχώρησης του άρθρου 4 του Ν 2251/1994, οι εξής κατηγορίες Προϊόντων:

εκείνα που έχουν αγορασθεί µε τιµολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).

εκείνα που κατασκευάζονται σύµφωνα µε τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατοµικευµένα (π.χ. εκτυπώσεις εντύπων, ρούχων, λοιπών ειδών µπλούζα µε τα αρχικά γράµµατα).

εκείνα που µπορούν να αλλοιωθούν.

εκείνα που είναι σφραγισµένα και δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί µετά την παράδοση.

εκείνα που µετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναµεµειγµένα µε άλλα στοιχεία.

Σφραγισµένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισµένα βίντεο ή λογισµικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκε µετά την παράδοση.

εφηµερίδες και παντός είδους περιοδικά, εξαιρουµένων των συνδροµητικών συµβάσεων για την προµήθεια αυτών των εντύπων

ψηφιακό περιεχόµενο µη παρεχόµενο πάνω σε υλικό µέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε µε την προηγούµενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ µέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωµα του υπαναχώρησης.

 

Οδηγίες Επιστροφής Προϊόντων

Προκειµένου να επιστρέψεις ένα προϊόν θα πρέπει:

Να φροντίσει να συσκευάσει καταλλήλως το προς επιστροφή προϊόν, ώστε αυτό να µη κινδυνεύει να υποστεί βλάβη/ζηµιά κατά τη µεταφορά οφειλόµενη σε ελλιπή ή µη κατάλληλη συσκευασία. Ειδικότερα τα προς επιστροφή προϊόντα λόγω υπαναχώρησης (αλλαγή γνώµης), ή αυτά που απεστάλησαν εσφαλµένα από το συνεργαζόµενο κατάστηµα, θα πρέπει να είναι στην αρχική  άριστη κατάσταση («as new») στην οποία παρελήφθησαν και ως εκ τούτου να µην έχουν χρησιµοποιηθεί, να µην έχουν σηµάδια ή φθορές, να βρίσκονται στην πλήρη αρχική τους συσκευασία (κουτί, προστατευτικά, αφρολέξ, καρτελάκια, ειδικές σηµάνσεις κλπ) συµπεριλαµβανοµένων των τυχόν  έντυπων οδηγιών χρήσεως, εγγυήσεων, και εξαρτηµάτων που τα συνοδεύουν.

Το προϊόν να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς ( τιµολόγιο).

Να συµπληρώσεις στην φόρµα επιστροφής τα στοιχεία που απαιτούνται (διεύθυνση παραλαβής, χρονικό διάστηµα που εξυπηρετεί για την παραλαβή κλπ) προκειµένου η συνεργαζόµενη µεταφορική µας εταιρεία να παραλάβει το προς επιστροφή προϊόν από το χώρο που θα υποδείξεις.

 

Χρέωση Μεταφορικών

Επιβαρύνεσαι µε τη χρέωση µεταφορικών εξόδων µόνο στην περίπτωση αιτήµατος επιστροφής λόγω υπαναχώρησης («άλλαξα γνώµη»). Το κόστος των µεταφορικών εξόδων θα αφαιρεθεί αυτόµατα/συµψηφιστεί µε το προς επιστροφή ποσό που πρόκειται να λάβεις. Σε κάθε άλλη περίπτωση (επιστροφή λόγω εσφαλµένου προϊόντος, ελαττωµατικότητας ή βλάβης στο προϊόν ή ελαττωµατικής/ελλιπούς συσκευασίας) δεν επιβαρύνεσαι µε οποιοδήποτε µεταφορικό κόστος. ∆ιευκρινίζεται ότι σε περίπτωση που επιλέξεις να χρησιµοποιήσεις άλλο µεταφορικό τρόπο/µέσο για την επιστροφή του προϊόντος, το  Printflix.gr δεν αναλαµβάνει να καλύψει το σχετικό έξοδο.  

 

Εγγύηση Προϊόντων

Νόµιµη Εγγύηση

Ως νόµιµη εγγύηση για ένα προϊόν ορίζεται όταν κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωµατικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται στο Printflix.gr. Η διάρκεια της νόµιµης εγγύησης για καινούργια και µεταχειρισµένα προϊόντα είναι δύο (2) χρόνια. Παρόλα αυτά, ειδικά για τα προϊόντα εκτύπωσης που είναι σύµφωνα µε τις υποδείξεις και απαιτήσεις του πελάτη δεν ισχύει εγγύηση και δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής. 

Εµπορική Εγγύηση

Η εµπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόµιµης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρηµάτων, σύµφωνα µε τους όρους της εµπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική ∆ιεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης.

 

Επιστροφή Χρηµάτων

Έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθείς την εξέλιξη του αιτήµατος επιστροφής που υπέβαλλες ηλεκτρονικά οποιαδήποτε στιγµή µέσα από τον λογαριασµό σου στο Printflix.gr καθώς και να επικοινωνείς άµεσα µε αποστολή µηνύµατος. 

Αν η αρχική πληρωµή έγινε µε αντικαταβολή, τα χρήµατα επιστρέφονται στον λογαριασµό που µας έχεις δηλώσει . Για την επιστροφή των χρηµάτων µεσολαβούν 5 µε7 εργάσιµες ηµέρες ανάλογα µε τις διαδικασίες κάθε τράπεζας. Όταν η επιστροφή χρηµάτων ολοκληρωθεί, θα δεις σχετική επιβεβαίωση στο ιστορικό της παραγγελίας σου καθώς και την αντίστοιχη ενηµέρωση στις κινήσεις του λογαριασµού σου.

Σε περιπτώσεις επιστροφών λόγω υπαναχώρησης («αλλαγής γνώµης») ή αποστολής λάθους προϊόντος, το συνεργαζόµενο κατάστηµα θα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει µέσω Printflix.gr µε τον πελάτη και να προχωρήσει σε πίστωση µέρους του τιµήµατος, εφόσον προκύπτει επαρκής δικαιολογητικός λόγος (όπως ενδεικτικά  µείωση αξίας προϊόντος λόγω χρήσης από τον πελάτη, ελλιπούς συσκευασίας κατά την επιστροφή κλπ)